Ultrakrótki post informacyjny

1/04/2011 Posted by cranberry



jeszcze wpis sylwestrowy Almi - http://wildfox7.blogspot.com/2011/01/new-years-eve-with-fisheye.html ;
Myszuni - http://ajlowyt.blogspot.com/2011/01/sylw.html




Straaasznie rozpuściło mnie to wolne.




podczas weekendu zmieniałaś choć raz obiektyw czy pojechałaś z szerokokątnym ?
Użytkownik: Anonimowy

Pojechałam z jednym :)

może założysz formspringa ?
Użytkownik: Anonimowy

Grejt ajdija! formspring założony - http://www.formspring.me/kranberi (mam nadzieję, że nie przestaniecie przez to komentować postów)

oglądałaś już black swan? jak wrażenia? A.
Użytkownik: Anonimowy

Jeszcze nie, ostatnio jakoś nie mogę się zabrać za żaden film, a lista jest już długa :<

masz lasta?
Użytkownik: Anonimowy




Thx za wszystkie komentarze :) Bardzo się cieszę, że blog jest odwiedzany, czytany, komentowany.

btw jest trochę komplikacji z noisy jewel, ale po końca stycznia powinnam z tym ruszyć.


eks oł eks oł,
kranberi

4 komentarze:

Anonymous said...

ooo dziękuję! nie wiedziałam, że tak szybko go założysz :)
posty będę komentować dalej :)

Anonymous said...

no to trzymam kciuki za noisy jewel bo juz mam chrapke;p

G

Anonymous said...

ejejej, już styczeń, a koszuleczek nie ma! za niedługo pieniądze świąteczne znikną, i znowu będę musiała oszczędzać na jedzeniu xd
Screw

Anonymous said...

Mam dużo słabości, jedną z nich jesteś ty i twój blog :)

Post a Comment

thanks for comments!

cranberry loves her followers

cranberry ©2010