Dyskowy pedantyzm

1/23/2011 Posted by cranberry

Ok, przegrzebałam się przed dyski i uporządkowałam większość zdjęć. I tak daleko mi od ideału dysku pedanta, ale jest coraz lepiej. Właśnie z okazji tych porządków mam dla Was trochę starych fotek. W pierwszej wersji miały być inne, ale... Wybrałam te beztwarzowe, poruszone czy nieostre.


































































Ts, ts! Ogłaszam:
Ponieważ żadnym cudem nie wyjdzie mi przeżycie w obcym mieście na niepublicznych studiach za tylko to co posiadam obecnie + zarobię po maturze - już teraz mam do Was sprawę. Mianowicie nie znacie kogoś potrzebującego jakiegokolwiek projektu graficznegoSesji zdjęciowejReportażu z eventuObróbki zdjęć/filmuBaneru na bloga...?Jestem zdesperowana i robię takie rzeczy za symboliczne kwoty, rly. Niestety przed maturą nie będę w stanie robić niczego na stałe, także będę niezmiernie wdzięczna za wszelkie odnośniki czy zgłoszenia na noisyjewel@gmail.com :)
Z chęcią sprzedam też trochę swojej szafy, jeżeli jesteście zainteresowane, ale o tym później.



Z chęcią zrobię też posta ze zdjęciami z kompletnego dzieciństwa, bo jestem szczęśliwą posiadaczką miliona albumów z odbitkami :) Niedługo też planujemy z tatą przegrać dziesiątki kaset z filmami z poprzedniego milienium i poskładać. Jaram się pomysłem i na pewno opublikuję co nie co.
Tymczasem macie jakieś pomysły na wpisy?


eks oł eks oł,
kranberi

7 komentarze:

Anonymous said...

tak! wyprzedaz szafy to dobry pomysl;p

Simon said...

a które obce miasto w końcu wybrałaś?

...Iww... said...

Świetne zdjęcia :D O i jak będziesz sprzedawać ciuszki to ja z chęcią coś kupię ;p ;)

Anonymous said...

zrobisz wpis o twoich ulubionych miejscach w mieście? :)

Anonymous said...

moze post o artystach ktorzy cie kreca i ich ''dzielach''? moze nie tylko fotografia i sztuka ... moze i muzyka ? napewno nie jedna osoba by byla zainteresowana :)

Anonymous said...

yhy yhy wyprzedaż twoich ciuszków to megaa pomysł! -W.

Anonymous said...

a kiedy rusza ten sklep co masz link u siebie ?

Post a Comment

thanks for comments!

cranberry loves her followers

cranberry ©2010